Sorting
Source
Katalog
(17)
Form of Work
Artykuły
(16)
Książki
(1)
Branch
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Author
Nierenberg Bogusław
(2)
Adaszyńska Agata
(1)
Bajka Zbigniew (1944- )
(1)
Kaczmarczyk Karolina
(1)
Kowalczyk Krystian Szymon
(1)
Kreft Jan
(1)
Lewandowska Koryna
(1)
Maciąg Rafał (1960- )
(1)
Modzelewska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Pitrus Andrzej (1968- )
(1)
Pluszyńska Anna
(1)
Pokojska Weronika
(1)
Pudełko Agnieszka
(1)
Sztajner Iwona
(1)
Szum Izabella
(1)
Wachowicz Barbara (1942- )
(1)
Zawadzki Michał (nauki o zarządzaniu)
(1)
Year
2010 - 2019
(17)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(17)
Language
Polish
(17)
Subject
Reklama
(8)
Marketing elektroniczny
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Reklama internetowa
(2)
Znaki towarowe
(2)
Blogi
(1)
Crowdsourcing
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Facebook
(1)
Gry komputerowe
(1)
Instytucje kultury
(1)
Internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Książka
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Product placement
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Wpływ i recepcja
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(16)
1901-2000
(8)
1989-2000
(7)
1945-1989
(5)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
201-300
(1)
301-400
(1)
401-500
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Subject: place
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
17 results Filter
No cover
Article
In basket
Reklama w Internecie / Rafał Maciąg ; Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 131-142. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
No cover
Article
In basket
Nowy konsument - nowa reklama / Iwona Sztajner ; Instytut Kultury. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 115-127. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
No cover
Article
In basket
Badanie reklamy / Bogusław Nierenberg ; Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 39-56. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Book
In basket
(Teksty Kultury.)
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest... Amerykanie uczą małe dzieci tego, że reklama stanowi przekaz perswazyjny i nie należy jej mylić z rzetelnymi informacjami. Maluchy dowiadują się więc, że pan, który w telewizji zachęca ich do zjedzenia czekolady określonej marki, ma w tym swój własny interes, a czekolada niekoniecznie jest tak zdrowa, jak ów pan sugeruje. Do polskich szkół też powinniśmy wprowadzić tego typu lekcje. W edukacji na temat reklamy nie należy jednak zaniedbywać dorosłych. Niniejsza książka świetnie się w tę ideę wpisuje. Będzie znakomitą lekturą dla wszystkich pragnących widzieć reklamę jako zjawisko interdyscyplinarne, które trzeba analizować z wielu punktów widzenia. [źródło opisu i okładki: http://www.wuj.pl/page,produkt,prodid,2545,strona,Zarzadzanie_reklama,katid,49.html ]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla Dorosłych
Copies are only available in the library: sygn. 659.1 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Prawo reklamy / Anna Pluszyńska ; Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 57-80. - 2015.
Form of Work
Subject
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
No cover
Article
In basket
Reklama w kontekście marketingu historycznego / Weronika Pokojska ; Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 91-102. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
No cover
Article
In basket
Reklama w social media : wybrane zagadnienia / Agata Adaszyńska ; Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 143-157. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
No cover
Article
In basket
Reklama instytucji kultury : analiza wybranych przypadków / Izabella Szum ; Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 241-259. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
No cover
Article
In basket
Krytyczny nurt marketingu / Michał Zawadzki ; Instytut Kultury. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 103-114. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
No cover
Article
In basket
Blogosfera jako nośnik reklamy / Karolina Kaczmarczyk ; Instytut Kultury. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 143-157. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
No cover
Article
In basket
Nowe formy promocji książki / Agnieszka Pudełko ; Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 261-275. - 2015.
Form of Work
Subject
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
No cover
Article
In basket
Promocja prasy w nowych mediach / Anna Modzelewska ; Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 209-221. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
No cover
Article
In basket
Zarys historii reklamy na świecie i w Polsce / Zbigniew Bajka ; Instytut Kultury. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 13-37. - 2015.
Form of Work
Subject
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
No cover
No cover
Article
In basket
Jak uwieść konsumenta, czyli Manipulacja w reklamie / Krystian Szymon Kowalczyk ; Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 81-90. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
No cover
Article
In basket
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
No cover
Article
In basket
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again