Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(17)
Forma i typ
Artykuły
(16)
Książki
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Nierenberg Bogusław
(2)
Adaszyńska Agata
(1)
Bajka Zbigniew (1944- )
(1)
Kaczmarczyk Karolina
(1)
Kowalczyk Krystian Szymon
(1)
Kreft Jan
(1)
Lewandowska Koryna
(1)
Maciąg Rafał (1960- )
(1)
Modzelewska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Pitrus Andrzej (1968- )
(1)
Pluszyńska Anna
(1)
Pokojska Weronika
(1)
Pudełko Agnieszka
(1)
Sztajner Iwona
(1)
Szum Izabella
(1)
Wachowicz Barbara (1942- )
(1)
Zawadzki Michał (nauki o zarządzaniu)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Reklama
(8)
Marketing elektroniczny
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Reklama internetowa
(2)
Znaki towarowe
(2)
Blogi
(1)
Crowdsourcing
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Facebook
(1)
Gry komputerowe
(1)
Instytucje kultury
(1)
Internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Książka
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Product placement
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Wpływ i recepcja
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(8)
1989-2000
(7)
1945-1989
(5)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
201-300
(1)
301-400
(1)
401-500
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
17 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Reklama w Internecie / Rafał Maciąg ; Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 131-142. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowy konsument - nowa reklama / Iwona Sztajner ; Instytut Kultury. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 115-127. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Badanie reklamy / Bogusław Nierenberg ; Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 39-56. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury.)
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest... Amerykanie uczą małe dzieci tego, że reklama stanowi przekaz perswazyjny i nie należy jej mylić z rzetelnymi informacjami. Maluchy dowiadują się więc, że pan, który w telewizji zachęca ich do zjedzenia czekolady określonej marki, ma w tym swój własny interes, a czekolada niekoniecznie jest tak zdrowa, jak ów pan sugeruje. Do polskich szkół też powinniśmy wprowadzić tego typu lekcje. W edukacji na temat reklamy nie należy jednak zaniedbywać dorosłych. Niniejsza książka świetnie się w tę ideę wpisuje. Będzie znakomitą lekturą dla wszystkich pragnących widzieć reklamę jako zjawisko interdyscyplinarne, które trzeba analizować z wielu punktów widzenia. [źródło opisu i okładki: http://www.wuj.pl/page,produkt,prodid,2545,strona,Zarzadzanie_reklama,katid,49.html ]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659.1 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Prawo reklamy / Anna Pluszyńska ; Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 57-80. - 2015.
Forma i typ
Temat
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Reklama w kontekście marketingu historycznego / Weronika Pokojska ; Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 91-102. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Reklama w social media : wybrane zagadnienia / Agata Adaszyńska ; Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 143-157. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Reklama instytucji kultury : analiza wybranych przypadków / Izabella Szum ; Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 241-259. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Krytyczny nurt marketingu / Michał Zawadzki ; Instytut Kultury. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 103-114. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Blogosfera jako nośnik reklamy / Karolina Kaczmarczyk ; Instytut Kultury. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 143-157. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowe formy promocji książki / Agnieszka Pudełko ; Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 261-275. - 2015.
Forma i typ
Temat
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Promocja prasy w nowych mediach / Anna Modzelewska ; Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 209-221. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zarys historii reklamy na świecie i w Polsce / Zbigniew Bajka ; Instytut Kultury. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 13-37. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak uwieść konsumenta, czyli Manipulacja w reklamie / Krystian Szymon Kowalczyk ; Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów. Uniwersytet Jagielloński. W: Zarządzanie reklamą. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 81-90. - 2015.
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Zarządzanie reklamą.
Czytelnia dla Dorosłych
Sygn. 659.1
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej