Erenc-Grygoruk Grażyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia Działu Pedagogicznego
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Erenc-Grygoruk Grażyna
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Słowacki Juliusz
(233)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(185)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Steel Danielle (1947- )
(175)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(157)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Roberts Nora (1950- )
(148)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(141)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(132)
Rolando Bianka
(131)
Fabianowska Małgorzata
(129)
Lange Antoni
(126)
Marciniakówna Anna
(121)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(121)
Jopkiewicz Tomasz
(120)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(120)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(110)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(108)
Czerkawski Piotr
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Kołodyński Andrzej
(103)
Smoleński Paweł (1959-2023)
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Kamieńska Anna (1920-1986)
(94)
Ławnicki Lucjan
(94)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(92)
Prus Bolesław (1847-1912)
(92)
Paryż Marek (1972- )
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Szulc Andrzej
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Leszczyński Adam (1975- )
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(84)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(83)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Bielecki Jędrzej
(82)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(82)
Włodarczyk Barbara
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
King Stephen (1947- )
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Drewnowski Jacek (1974- )
(78)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(78)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(78)
Christie Agatha (1890-1976)
(77)
Shakespeare William (1564-1616)
(77)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(76)
Brzustowicz Grzegorz Jacek (1964- )
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Mróz Remigiusz (1987- )
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Tuwim Julian (1894-1953)
(73)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(72)
Kolberg Oskar (1814-1890). Dzieła wszystkie
(72)
Kornhauser Julian
(72)
Kraśko Jan (1954- )
(72)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(71)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(71)
Oppman Artur
(71)
Orliński Wojciech (1969- )
(71)
Sobolewski Tadeusz (1947- )
(71)
Szal Marek
(71)
Zarawska Patrycja
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(69)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
Temat
Języki
(2)
Języki żywe
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Reklama
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Forma i typ
Temat
Dokument nadrzędny: Dialogi.
Czytelnia Filia Nr 1
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Działu Pedagogicznego
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.016 Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka została podzielona na części, z których każda porusza inne aspekty merytoryczne tematu. Pierwsza, składająca się z trzech rozdziałów, zajmuje się teoretycznymi podstawami badań. Rozdział pierwszy dotyczy społecznych, przyrodniczych i lingwistycznych uwarunkowań edukacji językowej dzieci i przedstawia zarówno filozoficzne podstawy edukacji językowej, jak i jej lingwistyczne podstawy. W rozdziale drugim autorka zajęła się kwestią perspektyw nauki języków obcych z naciskiem na psychofizyczne uwarunkowania, potrzeby oraz możliwości dziecka. Poruszyła również niezmiernie istotną sprawę, a mianowicie osobę nauczyciela, kreśląc sylwetkę nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i nauczyciela języka obcego. Rozdział trzeci wskazuje natomiast miejsce języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej - znajdziemy tu przytoczone argumenty zarówno za, jak i przeciw wczesnemu rozpoczynaniu nauki języków obcych. Zaprezentowane zostały tu ponadto podstawowe składniki procesów glottodydaktycznych, które są wykorzystywane przez nauczycieli. Rozdział czwarty pracy jest skoncentrowany wokół założeń metodologicznych przeprowadzonych przez autorkę badań: określenia zakresu projektowanego postępowania badawczego, a tym samym sformułowania problemów pozwalających na wyznaczenie celów szczegółowych i przedstawienie problemów oraz hipotez badawczych. Do zilustrowania relacji pomiędzy zmiennymi opracowane zostały również modele badań edukacji wczesnoszkolnej wzbogaconej językiem obcym, a do przeprowadzenia samych badań wykorzystano różnorodne metody i techniki. Analiza uzyskanych wyników została poprzedzona charakterystyką środowisk uczniów, nauczycieli i rodziców. Badaniem zostali objęci uczniowie pięciu publicznych szkół podstawowych ze Szczecina. Kolejne rozdziały, od piątego do ósmego, prezentują rezultaty przeprowadzonych badań, analizę danych statystycznych oraz ich interpretację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.016 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej