Rożnowski Bohdan
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Rożnowski Bohdan
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Słowacki Juliusz
(233)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(185)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(157)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Roberts Nora (1950- )
(148)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(132)
Rolando Bianka
(131)
Fabianowska Małgorzata
(129)
Lange Antoni
(126)
Marciniakówna Anna
(121)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(121)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(120)
Jopkiewicz Tomasz
(119)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(110)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(108)
Czerkawski Piotr
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Kołodyński Andrzej
(103)
Smoleński Paweł (1959-2023)
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Kamieńska Anna (1920-1986)
(95)
Ławnicki Lucjan
(94)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(92)
Prus Bolesław (1847-1912)
(92)
Paryż Marek (1972- )
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Szulc Andrzej
(89)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Leszczyński Adam (1975- )
(86)
Steel Danielle
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Bielecki Jędrzej
(82)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(82)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(82)
Włodarczyk Barbara
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
King Stephen (1947- )
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Drewnowski Jacek (1974- )
(78)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(78)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(78)
Christie Agatha (1890-1976)
(77)
Shakespeare William (1564-1616)
(77)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(76)
Brzustowicz Grzegorz Jacek (1964- )
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Mróz Remigiusz (1987- )
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Tuwim Julian (1894-1953)
(73)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(72)
Kolberg Oskar (1814-1890). Dzieła wszystkie
(72)
Kornhauser Julian
(72)
Kraśko Jan (1954- )
(72)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(71)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(71)
Oppman Artur
(71)
Orliński Wojciech (1969- )
(71)
Sobolewski Tadeusz (1947- )
(71)
Szal Marek
(71)
Zarawska Patrycja
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(69)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym? Czy istnieje idealny model przywódcy? W jaki sposób można unikać błędów w pracy? Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie? Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników? Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia? Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych przez polskich psychologów pracy, organizacji oraz zachowań konsumenckich. To rezultat współdziałania ekspertów z wielu dziedzin, których łączy ciekawość zachowań ludzkich w przestrzeni biznesu. Publikacja prezentuje psychologię biznesu szeroko, zgodnie z aktualnymi programami kształcenia w prestiżowych ośrodkach, ale zakorzenia ją w polskich realiach, uwzględniając pokaźny dorobek polskich teoretyków i badaczy. Treści publikacji zorganizowane są w ośmiu częściach: • Historia psychologii biznesu – autorzy przedstawili tu zarys zmian głównych podejść i paradygmatów w obrębie tej dyscypliny, opisując także dokonania polskich naukowców. • Kwestie etyczne – psycholog, realizując zawód zaufania publicznego, ponosi w przestrzeni biznesu szczególną odpowiedzialność. W tej części Czytelnik znajdzie informacje na temat obowiązujących psychologa norm i kodeksów etycznych. • Kwestie metodologiczne – przedstawiono tu pełen zakres metod badawczych stosowanych w psychologii organizacji, umożliwiających diagnozę, a także – przydatną w procesie rekrutacji – prognozę zachowań i zjawisk w organizacji. • Kariera zawodowa – Czytelnik znajdzie tu informacje na temat wzorów karier, indywidualnego rozwoju pracownika, bezrobocia i powrotu na rynek pracy oraz psychologii przedsiębiorczości. • Psychologia pracy – przedstawiono tu zagadnienia związane z analizą pracy, doborem i oceną personelu oraz błędami popełnianymi w pracy. • Organizacja – najbardziej obszerna grupa zagadnień dotyczy m.in. prawidłowej komunikacji, wielokulturowego środowiska pracy, modeli przywództwa, sprawiedliwości w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. • Człowiek w organizacji – autorzy przybliżyli tu problematykę dobrostanu pracownika oraz motywacji do pracy. Osobny rozdział został poświęcony zachowaniom organizacyjnym „poza rolą”. • Psychologia konsumpcji – ostatnia część podręcznika została poświęcona zastosowaniom psychologii w obszarze marketingu i analizie zachowań konsumenckich. Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest ciekawą i ważną propozycją wydawniczą, dostarczającą szerokiej, wielotematycznej i usystematyzowanej wiedzy. (…) Jest to publikacja niezwykle potrzebna, gdyż brakuje na rynku wydawniczym szerokozakresowych opracowań, obejmujących najświeższe doniesienia z literatury zarówno obcej, jak i rodzimej w dziedzinie psychologii organizacji i pracy. Większość istniejących propozycji wielotematycznych z zakresu pracy i organizacji to książki pisane z perspektywy nauk o zarządzaniu, a książki psychologiczne dotyczą wybranych obszarów psychologii pracy bądź organizacji. Co należy podkreślić, autorami poszczególnych rozdziałów są badacze polscy, znawcy tematyki, którzy mają znaczące dorobki w podjętych w podręczniku tematach. Książka dostarcza wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznych wskazówek pochodzących z badań i doświadczeń z praktyki w biznesie autorów publikacji. Publikacja będzie użyteczna dla szerokiego grona użytkowników, począwszy od naukowców zajmujących się psychologią i zarządzaniem, pedagogiką, prawem czy ekonomią, poprzez studentów, skończywszy na prezesach i kadrze kierowniczej firm i przedsiębiorstw, uczelni i szkół, służb publicznych i innych organizacji, które chcą nie tylko trwać na rynku, lecz także wzmacniać się i rozwijać. Z recenzji prof. UG dr hab. Anny Zawadzkiej
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej