Marketing terytorialny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(9)
Forma i typ
Artykuły
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Czytelnia Działu Pedagogicznego
(1)
Autor
Dobiegała Anna (1984- )
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Kacperska Joanna
(1)
Mazuś Marta
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Sarzyński Piotr (1955- )
(1)
Stępowski Robert
(1)
Wasztyl Izabela
(1)
Żukowski Mateusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Literatura polska
(3700)
Kobieta
(1503)
Rodzina
(1264)
Język polski
(1052)
Tematy i motywy
(1044)
Marketing terytorialny
(-)
Wychowanie przedszkolne
(1033)
Dziecko
(938)
Poezja polska
(891)
II wojna światowa (1939-1945)
(822)
Politycy
(757)
Pisarze polscy
(731)
Powieść
(697)
Młodzież
(685)
Wojsko
(675)
Szkolnictwo
(646)
Nauczyciele
(642)
Nauczanie początkowe
(602)
Wychowanie
(583)
Miłość
(578)
Historia
(555)
Uczniowie
(533)
Przyjaźń
(506)
Polityka
(504)
Matematyka
(495)
Dzieci
(491)
Nauczanie
(491)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(486)
Relacje międzyludzkie
(477)
Wychowanie w rodzinie
(464)
Powieść polska
(459)
Literatura
(449)
Internet
(443)
Śledztwo i dochodzenie
(430)
Postawy
(419)
Alkoholizm
(414)
Tajemnica
(413)
Kultura
(399)
Społeczeństwo
(394)
Żydzi
(389)
Uczucia
(377)
Pedagogika
(376)
Psychologia
(362)
Sztuka
(362)
Zwierzęta
(355)
Zabójstwo
(346)
Polacy za granicą
(338)
Polityka międzynarodowa
(337)
Małżeństwo
(335)
Życie codzienne
(335)
Filozofia
(334)
Poezja
(328)
Agresywność
(322)
Literatura dziecięca polska
(322)
Rodzice
(289)
Terroryzm
(278)
Narkomania
(276)
Przyroda
(276)
Boże Narodzenie
(271)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(271)
Wychowanie fizyczne
(271)
Unia Europejska
(266)
Rodzeństwo
(265)
Partie polityczne
(259)
Powieść amerykańska
(254)
Śmierć
(252)
Środki masowego przekazu
(252)
Edukacja medialna
(246)
Bezpieczeństwo narodowe
(245)
Przemoc w rodzinie
(243)
Dramat polski
(242)
Dziennikarze
(242)
Dziewczęta
(242)
Stosunki interpersonalne
(240)
Praca
(238)
Muzyka
(236)
Oświata
(236)
Świadomość społeczna
(233)
Psychoterapia
(228)
Wiersze
(227)
Nastolatki
(224)
Edukacja czytelnicza
(220)
Osobowość
(218)
Fizyka
(217)
Literatura amerykańska
(216)
Edukacja ekologiczna
(215)
Opracowanie
(212)
Opowiadania i nowele
(204)
Kochanowski, Jan (1530-1584)
(202)
Kościół katolicki
(202)
Władcy
(202)
Przedsiębiorstwo
(201)
Przestępczość zorganizowana
(201)
Agresja rosyjska na Ukrainę (2022)
(199)
Mężczyzna
(199)
Policjanci
(197)
Geografia
(196)
Niepełnosprawni
(196)
Trudne sytuacje życiowe
(196)
Opowiadanie polskie
(194)
Sekrety rodzinne
(190)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Powiat płocki (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Władza sobie, ludzie sobie : jak można inaczej / Anna Dobiegała. W: Gazeta Wyborcza (Wyd. zasadnicze). 0860-908X. 2015, nr 279, s. 10-11. - 30 XI 2015.
(Pracownia Miast.)
Dokument nadrzędny: Gazeta Wyborcza (Wyd. zasadnicze).
Czytelnia dla Dorosłych
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Działu Pedagogicznego
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/353(438) (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dni Lansu, Świni i Truskawki / Marta Mazuś. W: Polityka. 2014, nr 32, s. 20-23. - 06 VIII 2014.
Dokument nadrzędny: Polityka.
Czytelnia dla Dorosłych
Książka
W koszyku
Praktyczny marketing miast i regionów / Jacek Pogorzelski. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright2019. - 238 stron : ilustracje ; 21 cm.
Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym. Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Stolica nie zachwyca / Piotr Sarzyński. W: Polityka. 2014, nr 33, s. 94-95. - 12 VIII 2014.
Dokument nadrzędny: Polityka.
Czytelnia dla Dorosłych
Książka
W koszyku
W książce tej, autor stara się zestawić teorię z praktyką. Głównie jednak, przedstawia wyniki swoich wieloletnich badań i obserwacji. To jedyna pozycja na polskim rynku, która analizuje efekty działań promocyjnych, prowadzonych przez polskie miasta. Po książkę „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?” sięgną zapewne nie tylko przedstawiciele administracji publicznej i agencji marketingowych, ale także studenci i przedstawiciele organizacji publicznych i wielu nieformalnych ruchów miejskich, które mają coraz większy wpływ na kształtowanie marki swojej miejscowości. Czego dowiesz się z tej książki? Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? Jak skutecznie promować miasto? Jak (marketingowo) pozycjonują się polskie miasta? Jakie działania promocyjne realizują polskie miasta i ile pieniędzy na ten cel wydają? Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook / Mateusz Żukowski. W: Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 2. s. 9-24. - 2017.
Czytelnia dla Dorosłych - Sygn. 004
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej