Reklama telewizyjna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(6)
Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia Działu Pedagogicznego
(1)
Autor
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Kruszewski Krzysztof
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Lemańska Magdalena
(1)
Litwińska-Malec Katarzyna
(1)
Pszkit Dorota
(1)
Sala Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Literatura polska
(3676)
Kobieta
(1500)
Rodzina
(1263)
Język polski
(1052)
Tematy i motywy
(1038)
Reklama telewizyjna
(-)
Wychowanie przedszkolne
(1033)
Dziecko
(939)
Poezja polska
(891)
II wojna światowa (1939-1945)
(821)
Politycy
(757)
Pisarze polscy
(729)
Młodzież
(685)
Wojsko
(675)
Powieść
(674)
Szkolnictwo
(645)
Nauczyciele
(641)
Nauczanie początkowe
(601)
Wychowanie
(584)
Miłość
(576)
Historia
(555)
Uczniowie
(531)
Przyjaźń
(505)
Polityka
(503)
Matematyka
(495)
Nauczanie
(491)
Dzieci
(489)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(486)
Relacje międzyludzkie
(478)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Powieść polska
(460)
Literatura
(444)
Internet
(443)
Śledztwo i dochodzenie
(430)
Postawy
(418)
Alkoholizm
(414)
Tajemnica
(413)
Kultura
(397)
Społeczeństwo
(394)
Żydzi
(388)
Uczucia
(377)
Pedagogika
(376)
Psychologia
(361)
Sztuka
(361)
Zwierzęta
(353)
Zabójstwo
(346)
Polacy za granicą
(338)
Polityka międzynarodowa
(336)
Małżeństwo
(335)
Filozofia
(334)
Życie codzienne
(331)
Agresywność
(322)
Literatura dziecięca polska
(322)
Poezja
(319)
Rodzice
(289)
Terroryzm
(278)
Narkomania
(276)
Przyroda
(275)
Boże Narodzenie
(271)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(271)
Wychowanie fizyczne
(271)
Unia Europejska
(266)
Rodzeństwo
(265)
Partie polityczne
(259)
Powieść amerykańska
(255)
Śmierć
(252)
Środki masowego przekazu
(252)
Edukacja medialna
(246)
Bezpieczeństwo narodowe
(245)
Przemoc w rodzinie
(243)
Dramat polski
(242)
Dziennikarze
(242)
Dziewczęta
(242)
Stosunki interpersonalne
(240)
Praca
(237)
Muzyka
(236)
Oświata
(236)
Świadomość społeczna
(233)
Psychoterapia
(228)
Wiersze
(227)
Nastolatki
(222)
Edukacja czytelnicza
(220)
Osobowość
(219)
Fizyka
(217)
Edukacja ekologiczna
(215)
Literatura amerykańska
(212)
Opracowanie
(203)
Kochanowski, Jan (1530-1584)
(202)
Kościół katolicki
(202)
Opowiadania i nowele
(202)
Władcy
(202)
Przedsiębiorstwo
(201)
Przestępczość zorganizowana
(201)
Agresja rosyjska na Ukrainę (2022)
(199)
Mężczyzna
(199)
Policjanci
(197)
Geografia
(196)
Niepełnosprawni
(196)
Trudne sytuacje życiowe
(196)
Opowiadanie polskie
(194)
Sekrety rodzinne
(189)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dzieci i dorośli zmieniają się pod wpływem wielu czynników,wzorców i narzędzi komunikacji. Warto obserwować te fascynujące procesy w kontekście świata wartości, który ujawnia się w treściach medialnych. W niniejszej książce przyglądamy się wielu społecznym zjawiskom i fenomenom zachodzącym w kulturze konsumpcji oraz świecie mediów. Autorzy i autorki tekstów dokonują wnikliwych analiz relacji między dziećmi i dorosłymi, juniorami i seniorami, badają procesy infantylizacji, a także estetyki dzieciństwa. Pokazują medialnych bohaterów świata dzieci i młodzieży, ich kłopoty i dylematy, które są też problemami młodych ludzi. Omawiają kulturowe zjawiska, analizując reklamy, telewizyjne programy rozrywkowe dla dzieci, grupy fanowskie, bajki, filmy, seriale, kanały YouTube, wirtualne dzienniki szkolne. Małgorzata Bogunia-Borowska jest doświadczoną badaczką kultury współczesnej, w której media i konsumpcja stanowią tematy fundamentalne. Należy do najlepszych badaczy problematyki telewizji, wzorów konsumpcji. Kontynuacja badań relacji dzieci-media, tym razem z uwzględnieniem nowych mediów, wydaje się jak najbardziej wskazana i ważna. W książce krzyżują się różnorodne i wielowymiarowe spojrzenia badaczy, łączących podejścia teoretyczne z praktyką badawczą. Wielką zaletą niniejszej publikacji jest aktualność analizowanych zjawisk. To bardzo wartościowa pozycja na liście lektur obowiązkowych nie tylko dla studentów i badaczy z obszaru nauk społecznych, ale także zdecydowanie szerszego kręgu czytelników: rodziców, wychowawców czy wszystkich świadomych konsumentów mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Działu Pedagogicznego
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 Czyt. (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pedagoga pochwała reklam telewizyjnych / Krzysztof Kruszewski. // Ruch Pedagogiczny . - 2001, nr 3/4, s. 7-12.
Dokument nadrzędny: Ruch Pedagogiczny .
Czytelnia Filia Nr 1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Celebryci magnesem na reklamy / Magdalena Lemańska. W: Rzeczpospolita (Wyd. zasadnicze). 2015, nr 171, s. B5. - 24 VII 2015.
Dokument nadrzędny: Rzeczpospolita (Wyd. zasadnicze).
Czytelnia dla Dorosłych
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Manipulacja reklam telewizyjnych / Katarzyna Litwińska-Malec. // Edukacja i Dialog . - 2003, nr 6, s. 17-24.
Dokument nadrzędny: Edukacja i Dialog .
Czytelnia Filia Nr 1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Forma i typ
Dokument nadrzędny: Nowa Szkoła.
Czytelnia Filia Nr 1
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej