Interakcja wychowawcza
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(6)
Forma i typ
Książki
(4)
Artykuły
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(3)
Czytelnia Działu Pedagogicznego
(1)
Autor
Andrzejewska Jolanta
(1)
Branna Danuta
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Nowosielska Edyta
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Petlák Erich (1942- )
(1)
Stokowska-Zagdan Elżbieta
(1)
Woźnicka Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele
(1)
Studenci
(1)
Temat
Literatura polska
(3689)
Kobieta
(1500)
Rodzina
(1263)
Język polski
(1052)
Tematy i motywy
(1040)
Interakcja wychowawcza
(-)
Wychowanie przedszkolne
(1034)
Dziecko
(942)
Poezja polska
(911)
II wojna światowa (1939-1945)
(823)
Politycy
(757)
Pisarze polscy
(729)
Młodzież
(685)
Wojsko
(676)
Powieść
(674)
Szkolnictwo
(645)
Nauczyciele
(642)
Nauczanie początkowe
(601)
Wychowanie
(584)
Miłość
(576)
Historia
(559)
Uczniowie
(531)
Przyjaźń
(505)
Polityka
(503)
Matematyka
(495)
Nauczanie
(491)
Dzieci
(490)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(486)
Relacje międzyludzkie
(478)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Powieść polska
(460)
Literatura
(449)
Internet
(444)
Śledztwo i dochodzenie
(430)
Postawy
(418)
Alkoholizm
(414)
Tajemnica
(413)
Kultura
(397)
Społeczeństwo
(394)
Żydzi
(388)
Uczucia
(377)
Pedagogika
(376)
Psychologia
(361)
Sztuka
(361)
Zwierzęta
(353)
Zabójstwo
(346)
Polacy za granicą
(339)
Polityka międzynarodowa
(336)
Małżeństwo
(335)
Filozofia
(334)
Życie codzienne
(331)
Literatura dziecięca polska
(323)
Agresywność
(322)
Poezja
(319)
Rodzice
(289)
Terroryzm
(278)
Narkomania
(276)
Przyroda
(275)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(273)
Boże Narodzenie
(271)
Wychowanie fizyczne
(271)
Unia Europejska
(266)
Rodzeństwo
(265)
Partie polityczne
(260)
Powieść amerykańska
(255)
Śmierć
(252)
Środki masowego przekazu
(252)
Edukacja medialna
(246)
Bezpieczeństwo narodowe
(245)
Dramat polski
(243)
Przemoc w rodzinie
(243)
Dziennikarze
(242)
Dziewczęta
(242)
Stosunki interpersonalne
(240)
Praca
(237)
Muzyka
(236)
Oświata
(236)
Świadomość społeczna
(233)
Psychoterapia
(228)
Wiersze
(227)
Nastolatki
(222)
Edukacja czytelnicza
(220)
Osobowość
(220)
Fizyka
(217)
Edukacja ekologiczna
(215)
Literatura amerykańska
(213)
Opracowanie
(203)
Kochanowski, Jan (1530-1584)
(202)
Kościół katolicki
(202)
Opowiadania i nowele
(202)
Władcy
(202)
Przedsiębiorstwo
(201)
Przestępczość zorganizowana
(201)
Agresja rosyjska na Ukrainę (2022)
(199)
Mężczyzna
(199)
Opowiadanie polskie
(198)
Policjanci
(197)
Geografia
(196)
Niepełnosprawni
(196)
Trudne sytuacje życiowe
(196)
Sekrety rodzinne
(189)
Temat: czas
2001-
(3)
2000-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.064.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne nauczanie / Jarosław Kordziński. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 389, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Inspiracje Edukacyjne)
Książka przedstawia współczesne spojrzenie na proces uczenia się uczniów w kontekście ich potrzeb, motywacji, celów oraz korzyści, z jakimi powinni się spotkać w szkole. Spowodowana pandemią przerwa realnego uczenia w klasie wymusiła potrzebę stosowania nowych rozwiązań w nauczaniu. Omówione w publikacji nowoczesne nauczanie powinno bazować na relacjach, współpracy i wspólnym poszukiwaniu rozwiązań, testowaniu różnych możliwości, pracy w kulturze błędów i korzystaniu z nieustannej informacji zwrotnej udzielanej sobie nawzajem. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi m.in. na takie pytania jak: co decyduje o rozwoju faktycznej chęci uczenia się uczniów, jak zorganizować przestrzeń klasy, żeby uczniowie chcieli się uczyć, dlaczego brak ocen motywuje uczniów do uczenia się i jak tego dokonać, w jaki sposób budować relacje z uczniami, żeby sprzyjały ich zaangażowaniu w proces uczenia się, dlaczego pytania uczniów są ważniejsze od ich odpowiedzi. Publikacja jest przeznaczona dla nauczycieli, dyrektorów szkół, szkoleniowców, a także studentów kierunków pedagogicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.091.3 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Dialog jako podstawa oceniania kształtującego / Edyta Nowosielska. W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. 2022, nr 9, s. 24-33. - 2022.
Dokument nadrzędny: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze.
Bibliografia na stronach 32-33.
Czytelnia dla Dorosłych
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Działu Pedagogicznego
Brak informacji o dostępności: sygn. 37.018.2 Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Publikacja odpowiada na ciągle aktualną i niezaspokojoną potrzebę budowania edukacyjnego dialogu w polskiej szkole. Fundamentem i podstawowym warunkiem niezbędnym dla realizacji w środowisku szkolnym procesu uczenia się jako obiecującej perspektywy kształcenia są bowiem właściwe relacje uczestników tego procesu, oparte na szeroko rozumianym, budującym i wartościowym dialogu, w obszarze którego wzajemne oddziaływania nauczyciela i ucznia przeplatają się, uzupełniają oraz wzbogacają. Relacje takie są niezbędne dla organizowania procesu wszechstronnego rozwoju wychowanków oraz budowania solidnych podstaw umożliwiających ich wartościowe, świadome i racjonalne przyszłe uczestnictwo społeczne. Autorzy publikacji zaprezentowali problematykę budowania dialogu edukacyjnego z perspektywy społecznej, aksjologicznej i epidemicznej, wskazując na liczne szanse, ale także bariery występujące w procesie rozwijania wartościowych, dialogowych relacji szkolnych. Treści monografii mogą być pomocne w budowaniu wśród wszystkich uczestników procesu edukacyjnego otwartości na zmiany, w dążeniach do nieustannego kreowania i współtworzenia nowych, znaczących dla procesu wychowania młodego pokolenia sytuacji edukacyjnych oraz w podejmowaniu krytycznej refleksji nad przebiegiem i rezultatami dialogu w środowisku szkolnym, służącej nieustannemu jego doskonaleniu. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.064.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej