Psycholodzy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Publikacje fachowe
(25)
Publikacje naukowe
(22)
Publikacje dydaktyczne
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Działu Pedagogicznego
(4)
Czytelnia dla Dorosłych
(30)
Czytelnia Działu Pedagogicznego
(2)
Autor
Cybulski Mateusz
(2)
Grudziewska Ewa
(2)
Janas-Kozik Małgorzata (1959- )
(2)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(2)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(2)
Waszkiewicz Napoleon
(2)
Wolańczyk Tomasz
(2)
Andruszko Robert
(1)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Bednarek Dorota (psycholog)
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bilikiewicz Adam (1933-2007)
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Brzuzy Grzegorz
(1)
Chmielnicka-Plaskota Aleksandra
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Czerwińska Kornelia
(1)
Duplaga Mariusz
(1)
Fidecki Wiesław
(1)
Filipiak Maja
(1)
Flegel Kathryn
(1)
Freyberger Harald J. (1957- )
(1)
Garnett Michelle
(1)
Gawrych Magdalena
(1)
Gould Judith
(1)
Gruszczyńska Katarzyna
(1)
Gubała Magdalena (1982- )
(1)
Gwiazdowska-Stańczak Sylwia
(1)
Gębska-Kuczerowska Anita
(1)
Głazek Iwona
(1)
Halicka Małgorzata (1957- )
(1)
Hay Dale F
(1)
Hendrickx Sarah (1968- )
(1)
Jastrzębski Mateusz (psycholog)
(1)
Kaleta Tadeusz (1953- )
(1)
Karakiewicz Beata (1965- )
(1)
Kiejna Andrzej
(1)
Kokocińska Agata
(1)
Kostka Joanna (fizjoterapia)
(1)
Kostka Tomasz (medycyna)
(1)
Kostka-Szymańska Małgorzata
(1)
Koszewska Iwona
(1)
Koszyk Irena
(1)
Kowalik Stanisław (1947- )
(1)
Kowalski Zbigniew (medycyna)
(1)
Kucharczyk Izabella
(1)
Kurpas Donata
(1)
Kwak Magdalena
(1)
Kędziora-Kornatowska Kornelia (1962- )
(1)
Kędziorska-Kornatowska Kornelia
(1)
Lew-Starowicz Michał (1979- )
(1)
Lew-Starowicz Zbigniew (1943- )
(1)
Lewczuk Dorota
(1)
Lubkowska Anna
(1)
Marcysiak Małgorzata
(1)
Morrison James R. (1940- )
(1)
Muszalik Marta
(1)
Namysłowska Irena
(1)
Nowotka Agnieszka
(1)
Ogonowski Bronisława
(1)
Olesiński Piotr
(1)
Olszyńska-Bazała Bernadetta
(1)
Radwańska Anna (1987- )
(1)
Schneider Wolfgang (nauki przyrodnicze)
(1)
Sikorski Wiesław (psycholog)
(1)
Simonienko Katarzyna (psychiatria)
(1)
Sobolewska-Kędzior Aleksandra
(1)
Stieglitz Rolf-Dieter (1952- )
(1)
Szafranek Anna (socjologia)
(1)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(1)
Szczerbińska Katarzyna (medycyna)
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Szukalski Piotr
(1)
Tobiasz-Adamczyk Beata
(1)
Walden-Gałuszko Krystyna de (1935- )
(1)
Wieczór Elżbieta
(1)
Wiejak Katarzyna
(1)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(1)
Wojszel Zyta Beata
(1)
Wycisk Jowita
(1)
Wygnał Natalia
(1)
Wysokiński Mariusz
(1)
Wójtowicz-Szefler Małgorzata
(1)
Wójtowicz-Szefler Małgorzata. Autor
(1)
Zielińska-Więczkowska Halina
(1)
Ziółkowska Beata (1967- )
(1)
Łoza Bartosz
(1)
Śliwa Sławomir (pedagog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(33)
Odbiorca
Dzieci
(2190)
6-8 lat
(1251)
Młodzież
(1013)
0-5 lat
(917)
9-13 lat
(815)
Psycholodzy
(34)
14-17 lat
(291)
Uczniowie
(159)
Szkoły wyższe
(155)
Dorośli
(110)
Rodzice
(75)
Nauczyciele
(65)
Szkoły średnie
(64)
Szkoły podstawowe
(55)
Szkoły ponadgimnazjalne
(55)
18+
(41)
Przedszkola
(33)
Nauczyciele przedszkoli
(24)
Studenci
(24)
Pedagodzy
(20)
Lekarze
(16)
Psychoterapeuci
(16)
Logopedzi
(12)
Nauczanie początkowe
(12)
Bibliotekarze
(11)
Terapeuci zajęciowi
(11)
Szkoły zawodowe
(10)
Gimnazja
(9)
Pracownicy naukowi
(9)
Pracownicy socjalni
(9)
Technikum
(9)
Terapeuci
(9)
Menedżerowie
(8)
Przedsiębiorcy
(8)
Nauczyciele nauczania początkowego
(7)
Psychiatrzy
(7)
Fizjoterapeuci
(6)
Nauczyciele języka polskiego
(6)
Prawnicy
(6)
Urzędnicy
(6)
Klasa 2.
(5)
Klasa 3.
(5)
Klasa 7.
(5)
Klasa 8.
(5)
Literatura polska
(5)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(5)
Arteterapeuci
(4)
Farmaceuci
(4)
Klasa 1.
(4)
Neurolodzy
(4)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(4)
Policjanci
(4)
Politycy
(4)
Kobieta
(3)
Lekarze rodzinni
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Pediatrzy
(3)
Politolodzy
(3)
Poziom podstawowy
(3)
Pracownicy samorządowi
(3)
Radcy prawni
(3)
Adwokaci
(2)
Animatorzy kultury
(2)
Chorzy
(2)
Doradcy podatkowi
(2)
Dziennikarze
(2)
Dziewczęta
(2)
Ekonomiści
(2)
Fizykoterapeuci
(2)
Historycy
(2)
Informatycy
(2)
Inżynierzy elektrycy
(2)
Klasa 4.
(2)
Kobiety
(2)
Licea
(2)
Mężczyzna
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Rehabilitanci
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
Sędziowie
(2)
Zarządcy nieruchomości
(2)
dzieci
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
11-14 lat
(1)
13-17 lat
(1)
17-19 lat
(1)
5-8 lat
(1)
9-10 lat
(1)
9-13lat
(1)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Administracja rządowa
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Administratorzy systemów
(1)
Alkoholicy
(1)
Animatorzy rekreacji
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dzieci
(7)
Młodzież
(6)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(6)
Diagnoza psychologiczna
(5)
Diagnostyka medyczna
(4)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Uczniowie
(4)
Uczucia
(4)
Diagnoza pedagogiczna
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Etyka zawodowa
(3)
Kompetencje emocjonalne
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Psycholodzy szkolni
(3)
Socjoterapia
(3)
Szkolnictwo
(3)
Wychowanie
(3)
Zaburzenia mowy
(3)
Zaburzenia zachowania
(3)
Agresywność
(2)
Autodestruktywność
(2)
Autyzm
(2)
Dojrzewanie
(2)
Dyskalkulia
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko z zespołem Aspergera
(2)
Farmakoterapia
(2)
Geriatria
(2)
Inteligencja (psychologia)
(2)
Leczenie
(2)
Miłość
(2)
Niemowlę
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(2)
Psychologia biegu życia
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Rehabilitacja medyczna
(2)
Rodzina
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Rozwój emocjonalny
(2)
Terapia dydaktyczna
(2)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Zaburzenia neurorozwojowe
(2)
Zaburzenia odżywiania
(2)
Zaburzenia osobowości
(2)
Zaburzenia psychiczne
(2)
Zaburzenia snu
(2)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Zdrowie psychiczne
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Alkoholizm dzieci i młodzieży
(1)
Animaloterapia
(1)
Anoreksja
(1)
Antonovsky, Aaron (1923-1994)
(1)
Arteterapia
(1)
Badania ewaluacyjne
(1)
Behawioryzm
(1)
Bulimia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Choroba Alzheimera
(1)
Choroby afektywne
(1)
Choroby narządu ruchu
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Choroby psychosomatyczne
(1)
Chorzy po udarze mózgu
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
Delfinoterapia
(1)
Depresja poporodowa
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Diagnostic and statistical manual of mental disorders
(1)
Diagnostyka różnicowa
(1)
Dogoterapia
(1)
Dopalacze (substancje odurzające)
(1)
Duchowieństwo
(1)
Dysocjacja (psychologia)
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z afazją
(1)
Dziecko z alalią
(1)
Dziecko z dysleksją
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziecko z zaburzeniami neurorozwojowymi
(1)
Dziewczęta
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Empatia
(1)
Etologia
(1)
Ewaluacja
(1)
Felinoterapia
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Gerontologia
(1)
Gerontopsychiatria
(1)
Grafomotoryka
(1)
Higiena
(1)
Hipoterapia
(1)
Hobfoll, Stevan E. (1951- )
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Opracowanie
(8)
Praca zbiorowa
(5)
Poradnik
(4)
Monografia
(3)
Scenariusz zajęć
(2)
Karty pracy ucznia
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki [Typ publikacji]
(1)
Program autorski (pedagogika)
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(26)
Medycyna i zdrowie
(14)
Edukacja i pedagogika
(12)
Biologia
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dzieci i nastolatki z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często mają trudności z odruchowym, intuicyjnym okazywaniem ciepłych uczuć: sympatii i miłości. Nierzadko nie rozumieją, że ich rodzice, rodzeństwo i przyjaciele potrzebują czułości. Jeszcze większe wyzwanie stanowi dla nich wyrażanie sympatii do nauczycieli, zaprzyjaźnionych terapeutów lub przyjaciół rodziny. Tony Attwood i Michelle Garnett – eksperci w dziedzinie autyzmu z wieloletnim doświadczeniem – przedstawiają autorski program terapii poznawczo-behawioralnej, dzięki któremu chłopcy i dziewczęta z zaburzeniami ze spektrum autyzmu nauczą się rozpoznawać oraz wyrażać sympatię i miłość w taki sposób, który będzie sprawiał radość zarówno im, jak i osobom z ich otoczenia. Zaprezentowane w książce ćwiczenia umożliwią dzieciom i nastolatkom z ASD odczytywanie swoich emocji oraz uczuć innych osób na podstawie zachowania, gestów lub słów, a także ułatwią wybór właściwej reakcji. Program stworzono z myślą o nauczycielach, psychologach i terapeutach, którzy mogą go realizować z dzieckiem indywidualnie lub z grupą od dwóch do sześciu osób. [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 615.851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.922.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauczycielska diagnoza pedagogiczna w przedszkolu i w szkole / Małgorzata Chojak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 181, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Engram)
W ciągu ostatnich lat znacząco zmieniło i nadal zmienia swoje oblicze diagnozowanie nauczycielskie. Dziś pedagodzy są nie tylko zobowiązani do prowadzenia diagnozy, ale również mają coraz szerszy dostęp do standaryzowanych narzędzi. Prezentowana książka stanowi "mini ściągawkę" dla nauczycieli, pedagogów, studentów i wszystkich zainteresowanych problematyką diagnostyki w placówkach oświatowych. Jej treść opiera się na podejściu określanym, jako "diagnoza oparta na faktach". Zakłada ono, że nauczyciel szukając rozwiązań metodycznych czy wychowawczych, powinien korzystać ze standaryzowanych narzędzi diagnostycznych, wyników rzetelnych badań i ekspertyz naukowych oraz własnego doświadczenia, jako specjalisty w dziedzinie edukacji. Publikacja zawiera nie tylko treści pedagogiczno-psychologiczne, ale również prawne, organizacyjne i praktyczne, wskazujące czytelnikowi z jakich testów, w jakim celu i z jakimi kwalifikacjami może korzystać pedagog. Podsumowanie stanowią dwie procedury scalające zaprezentowany materiał wokół diagnozy dzieci z grupy ryzyka dysleksji rozwojowej oraz zaburzeń ze spektrum autyzmu. To książka dla osób, które chcą się rozwijać zawodowo, nie obawiają się nowości i łamania stereotypów, które stale poszukują sposobów podnoszenia jakości własnych działań edukacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne opracowanie uwzględniające najważniejsze problemy dotyczące zaburzeń psychicznych w grupie osób w wieku podeszłym. Autorami publikacji są wybitni eksperci w dziedzinie psychiatrii oraz geriatrii, autorytety naukowe w Polsce i poza granicami kraju. W książce omówiono główne choroby psychiczne występujące w grupie osób powyżej 60. roku życia, z uwzględnieniem uzależnień, a także podstawowe zasady pielęgnowania pacjentów psychogeriatrycznych, kluczowe zagadnienia z zakresu neurorehabilitacji oraz psychogerontologii. Publikacja stanowi swego rodzaju kompendium wiedzy psychiatryczno-psychologiczno-rehabilitacyjnej dla specjalistów w zakresie medycyny i psychologii, a także dla studentów tych kierunków. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 616-053.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niepełnosprawność wzroku w istotny sposób wpływa na realizację zadań życiowych na każdym etapie rozwoju człowieka – od czesnego dzieciństwa do późnej dorosłości. Liczne obszary funkcjonowania osób niewidomych i słabowidzących wciąż nie zostały należycie rozpoznane i opisane. Tymczasem wyjaśnienie specyfiki funkcjonowania dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością umożliwia trafne rozpoznawanie ich potrzeb edukacyjno-rozwojowych, pozwala prawidłowo zorganizować proces edukacji oraz właściwie realizować oddziaływania wspierające. „Tyflopsychologia” to publikacja, w której dokonano analizy związków między niepełnosprawnością wzroku a poziomem, sposobem i czasem realizacji zadań rozwojowych w biegu życia, a także omówiono sytuację psychologiczną osoby tracącej wzrok w sposób stopniowy i nagły. Podstawą opracowania są wyniki najnowszych badań naukowych dotyczących poszczególnych aspektów funkcjonowania osób niewidomych i słabowidzących. Informacje zawarte w książce mają dużą użyteczność praktyczną – mogą zostać wykorzystane w planowaniu i realizacji oddziaływań wspierających przeznaczonych dla osób niewidomych i słabowidzących w różnym wieku. Publikacja kierowana jest do pedagogów, psychologów, terapeutów, rehabilitantów i innych specjalistów pracujących w przedszkolach, szkołach, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, ośrodkach wczesnego wspomagania rozwoju zajmujących się diagnozą, edukacją i rehabilitacją osób z niepełnosprawnością wzroku. Pozycja ta może również być przydatna dla rodziców i innych członków rodzin, do których należą osoby z wrodzoną lub nabytą niepełnosprawnością wzroku. "Podręcznik został zredagowany zgodnie z Międzynarodową Klasyfikacją Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF) przyjętą przez WHO w 2001 roku. Jest to nowoczesne podejście, w którym kładzie się główny nacisk na aktywa osoby, a nie przede wszystkim deficyty. Osoba posiada wiele zasobów i możliwości mimo uszkodzonego wzroku. Mam nadzieję, że w pedagogice specjalnej ten paradygmat będzie silniej akcentowany, także w stosunku do innych niepełnosprawności."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 613.83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 364 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 364 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.014 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka przedstawia przegląd wszystkich aspektów rozwoju emocjonalnego od niemowlęctwa do okresu dojrzewania, od zachwytu, zaskoczenia i miłości do gniewu, niepokoju i strachu. W podejściu chronologicznym w każdym rozdziale skupiono się na konkretnej emocji i omówiono teorie i badania związane z jej rozwojem, od potencjału emocjonalnego niemowląt do zmian w rozumieniu siebie i własnych emocji w okresie dojrzewania. Autorka łączy klasyczne podejście do różnicowania rozwojowego z teorią emocji różnicowych, tworząc kompleksowy podręcznik o unikalnym podejściu do tematu, prezentujący szereg badań łączących emocje z biologicznymi podstawami i wczesnymi doświadczeniami. Ta obszerna książka zawiera również omówienie różnic w temperamencie, psychopatologii rozwojowej, regulacji emocji i rozwoju zrozumienia emocjonalnego oraz przywiązania. Pozycja ta jest doskonałą lekturą dla studentów psychologii rozwojowej, psychologii zdrowia, pomocy społecznej i pracy socjalnej, a także dla wszystkich, którzy uczestniczą w szkoleniach z zakresu rozwoju społecznego i emocjonalnego. Z pewnością zainteresuje również praktyków zajmujących się psychologią edukacyjną i kliniczną oraz psychiatrią dziecięcą. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.922.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W dotychczasowych opracowaniach i publikacjach prezentowano zazwyczaj męskie oblicze zaburzeń ze spektrum autyzmu - dużo rzadziej pisano o specyfice przejawiania się autyzmu u kobiet. Tę lukę doskonale wypełnia książka Sarah Hendrickx, łącząca zestawienie wyników badań naukowych oraz zbiór osobistych historii, które ukazują złożony profil dziewczynek i kobiet ze spektrum autyzmu - ich zachowań, uczuć oraz spostrzeżeń. Autorka odwołuje się do dwóch ważnych kwestii. W pierwszej części książki omawia aktualne badania dotyczące różnic w przejawach ASD w zależności od płci, w tym trudności związane z diagnozowaniem kobiet. W pozostałych rozdziałach opisuje poszczególne aspekty życia kobiet z zaburzeniami ze spektrum autyzmu na różnych jego etapach: relacje z innymi ludźmi w szkole oraz w pracy, budowanie związków intymnych, ciążę i macierzyństwo czy starzenie się z autyzmem. Z przytaczanych wypowiedzi wyłania się też obraz ról, jakie przybierają w społeczeństwie i rodzinie. To idealna lektura dla wszystkich kobiet ze spektrum autyzmu i ich bliskich, a także specjalistów - zwłaszcza zajmujących się diagnozą i pracą z takimi osobami.
W dotychczasowych opracowaniach i publikacjach prezentowano zazwyczaj męskie oblicze zaburzeń ze spektrum autyzmu – dużo rzadziej pisano o specyfice przejawiania się autyzmu u kobiet. Tę lukę doskonale wypełnia książka Sarah Hendrickx, łącząca zestawienie wyników badań naukowych oraz zbiór osobistych historii, które ukazują złożony profil dziewczynek i kobiet ze spektrum autyzmu – ich zachowań, uczuć oraz spostrzeżeń. Autorka odwołuje się do dwóch ważnych kwestii. W pierwszej części książki omawia aktualne badania dotyczące różnic w przejawach ASD w zależności od płci, w tym trudności związane z diagnozowaniem kobiet. W pozostałych rozdziałach opisuje poszczególne aspekty życia kobiet z zaburzenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Działu Pedagogicznego
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39219 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 616.89 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 615.851:636 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z recenzji prof. dr hab. Anny Matczak: W niniejszej monografii omówiono cztery testy – WISC, Leiter, IDS i Stanford-Binet – dostępne polskim psychologom i stosowane przez nich przy badaniu dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi: niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, zaburzeniami uczenia się (głównie dysleksją), ADHD oraz zaburzeniami mowy i komunikacji. Praca zawiera wiele ważnych treści przydatnych dla praktyków i przygotowujących się do praktyki studentów. Szczególnie cenne są znajdujące się tu informacje dotyczące właściwości funkcjonowania poznawczego dzieci z różnymi zaburzeniami i trudności, jakie może napotkać diagnosta przeprowadzający z tymi dziećmi badania testowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.922.7, 159.9 (3 egz.)
Książka
W koszyku
W książce, skierowanej do kobiet i ich bliskich, przedstawiono m.in. zmiany zachodzące w organizmie matki w okresie ciąży, porodu i połogu, rozwój relacji między matką a dzieckiem, najczęstsze zaburzenia psychiczne okresu ciąży i połogu- ich rozpoznawanie i leczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja powstała w wyniku rozważań podjętych przez osoby zajmujące się problematyką uwarunkowań funkcjonowania szkolnictwa na różnych etapach edukacyjnych. Tak jak szerokie kompetencje powinni posiadać pedagodzy, psycholodzy i wychowawcy, tak książka ta porusza problematykę sięgającą do wielu dyscyplin naukowych. Praca zawiera 12 artykułów, których autorami są osoby związane z nauczaniem w szkołach, na uczelniach czy też w placówkach wspomagających pracę szkoły. Składają się na nią rozważania zarówno teoretyczne, jak i praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Działu Pedagogicznego
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39264 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.98 (1 egz.)
Czytelnia Działu Pedagogicznego
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.98 Czyt. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej