Terapeuci zajęciowi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Działu Pedagogicznego
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(9)
Czytelnia Działu Pedagogicznego
(2)
Autor
Andruszko Robert
(1)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Bac Aneta
(1)
Bac Aneta. Redakcja
(1)
Bala Joanna
(1)
Baron-Cohen Simon
(1)
Bowers Keri
(1)
Brzuzy Grzegorz
(1)
Cabała Monika
(1)
Czajkowska Agata
(1)
Franczyk Anna
(1)
Garnett Michelle
(1)
Giese-Szczap Klaudia
(1)
Gubała Magdalena (1982- )
(1)
Gómez de la Cuesta Gina
(1)
Janus Edyta
(1)
Kaleta Tadeusz (1953- )
(1)
Kiepiela-Koperek Aneta
(1)
Kingdon David G
(1)
Kokocińska Agata
(1)
Kotowska Adrianna
(1)
Krajewska Katarzyna (pedagog)
(1)
Krauss G. W
(1)
Kulis Aleksandra
(1)
Lara Joanne
(1)
LeGoff Daniel B
(1)
Lewczuk Dorota
(1)
Miękina-Pindur Jadwiga
(1)
Młynarska Iwona
(1)
Pilch Alicja
(1)
Shore Stephen M. (1961- )
(1)
Smrokowska-Reichmann Agnieszka
(1)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(1)
Szczęśniak Sylwia
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Szyszka Katarzyna (pedagog)
(1)
Turkington Douglas
(1)
Wieczór Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Dzieci
(2190)
6-8 lat
(1251)
Młodzież
(1013)
0-5 lat
(917)
9-13 lat
(815)
Terapeuci zajęciowi
(11)
14-17 lat
(291)
Uczniowie
(159)
Szkoły wyższe
(156)
Dorośli
(110)
Rodzice
(75)
Nauczyciele
(65)
Szkoły średnie
(64)
Szkoły podstawowe
(55)
Szkoły ponadgimnazjalne
(55)
18+
(41)
Psycholodzy
(34)
Przedszkola
(33)
Nauczyciele przedszkoli
(24)
Studenci
(24)
Pedagodzy
(20)
Lekarze
(16)
Psychoterapeuci
(16)
Logopedzi
(12)
Nauczanie początkowe
(12)
Bibliotekarze
(11)
Szkoły zawodowe
(10)
Gimnazja
(9)
Pracownicy naukowi
(9)
Pracownicy socjalni
(9)
Technikum
(9)
Terapeuci
(9)
Menedżerowie
(8)
Przedsiębiorcy
(8)
Nauczyciele nauczania początkowego
(7)
Psychiatrzy
(7)
Fizjoterapeuci
(6)
Nauczyciele języka polskiego
(6)
Prawnicy
(6)
Urzędnicy
(6)
Klasa 2.
(5)
Klasa 3.
(5)
Klasa 7.
(5)
Klasa 8.
(5)
Literatura polska
(5)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(5)
Arteterapeuci
(4)
Farmaceuci
(4)
Klasa 1.
(4)
Neurolodzy
(4)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(4)
Policjanci
(4)
Politycy
(4)
Kobieta
(3)
Lekarze rodzinni
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Pediatrzy
(3)
Politolodzy
(3)
Poziom podstawowy
(3)
Pracownicy samorządowi
(3)
Radcy prawni
(3)
Adwokaci
(2)
Animatorzy kultury
(2)
Chorzy
(2)
Doradcy podatkowi
(2)
Dziennikarze
(2)
Dziewczęta
(2)
Ekonomiści
(2)
Fizykoterapeuci
(2)
Historycy
(2)
Informatycy
(2)
Inżynierzy elektrycy
(2)
Klasa 4.
(2)
Kobiety
(2)
Licea
(2)
Mężczyzna
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Rehabilitanci
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
Sędziowie
(2)
Zarządcy nieruchomości
(2)
dzieci
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
11-14 lat
(1)
13-17 lat
(1)
17-19 lat
(1)
5-8 lat
(1)
9-10 lat
(1)
9-13lat
(1)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Administracja rządowa
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Administratorzy systemów
(1)
Alkoholicy
(1)
Animatorzy rekreacji
(1)
Temat
Dziecko autystyczne
(3)
Leczenie
(3)
Dzieci
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Animaloterapia
(1)
Autyzm
(1)
Behawioryzm
(1)
Choreoterapia
(1)
Choroba Parkinsona
(1)
Delfinoterapia
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dogoterapia
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Etologia
(1)
Felinoterapia
(1)
Fotografie
(1)
Fotografoterapia
(1)
Geriatria
(1)
Grafomotoryka
(1)
Hipoterapia
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Klocki Lego
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Miłość
(1)
Mutyzm
(1)
Narząd ruchu
(1)
Nastolatki
(1)
Nerwy obwodowe
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Osteoporoza
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Psychoterapia
(1)
Psychozy
(1)
Rdzeń kręgowy
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Schizofrenia
(1)
Socjalizacja
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
Stwardnienie rozsiane
(1)
Terapia behawioralna
(1)
Terapia dydaktyczna
(1)
Terapia poznawcza
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(1)
Terapia zabawą
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Udar mózgu
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wyroby medyczne
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Zapalenie stawów
(1)
Zapalenie stawów kręgosłupa zesztywniające
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Złamanie kości
(1)
Ścięgna
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Karty pracy ucznia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program autorski (pedagogika)
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(8)
Psychologia
(6)
Edukacja i pedagogika
(4)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dzieci i nastolatki z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często mają trudności z odruchowym, intuicyjnym okazywaniem ciepłych uczuć: sympatii i miłości. Nierzadko nie rozumieją, że ich rodzice, rodzeństwo i przyjaciele potrzebują czułości. Jeszcze większe wyzwanie stanowi dla nich wyrażanie sympatii do nauczycieli, zaprzyjaźnionych terapeutów lub przyjaciół rodziny. Tony Attwood i Michelle Garnett – eksperci w dziedzinie autyzmu z wieloletnim doświadczeniem – przedstawiają autorski program terapii poznawczo-behawioralnej, dzięki któremu chłopcy i dziewczęta z zaburzeniami ze spektrum autyzmu nauczą się rozpoznawać oraz wyrażać sympatię i miłość w taki sposób, który będzie sprawiał radość zarówno im, jak i osobom z ich otoczenia. Zaprezentowane w książce ćwiczenia umożliwią dzieciom i nastolatkom z ASD odczytywanie swoich emocji oraz uczuć innych osób na podstawie zachowania, gestów lub słów, a także ułatwią wybór właściwej reakcji. Program stworzono z myślą o nauczycielach, psychologach i terapeutach, którzy mogą go realizować z dzieckiem indywidualnie lub z grupą od dwóch do sześciu osób. [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 615.851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 615.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja dotyczy zastosowania fotografii w pracy nauczyciela, pedagoga i terapeuty, czyli fototerapii - podejścia coraz częściej współcześnie wykorzystywanego w terapii oraz w obszarze coachingu i rozwoju osobistego. Fototerapię autorka traktuje jako zbiór powiązanych ze sobą technik, a nie sztywnej procedury terapeutycznej, dzięki temu może być wykorzystywana przez różnorodnych specjalistów przygotowanych do pracy w charakterze doradcy czy terapeuty. Techniki fototerapii oparte są na osobistych i rodzinnych fotografiach oraz na zdjęciach pochodzących z innych źródeł: przywoływane przez nie uczucia, wspomnienia i skojarzenia są wykorzystywane jako katalizatory komunikacji terapeutycznej, procesu zmiany terapeutycznej czy rozwoju osobistego. W aneksie czytelnik znajdzie scenariusze ćwiczeń skonstruowanych według zagadnień omówionych w części teoretycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 615.851:7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 616-053.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 616.895.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 615.851:636 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 615.851:7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spektrum)
Daniel B. LeGoff jest pomysłodawcą wykorzystywania klocków LEGO® w terapii autyzmu. Jego książka LEGO® w terapii autyzmu to doskonały poradnik, pokazujący, że wspólne budowanie z klocków to nie tylko wspaniała zabawa, lecz także skuteczne narzędzie terapeutyczne. Tworzenie konstrukcji z użyciem klocków LEGO® pomaga w kształtowaniu umiejętności dzielenia się, wymieniania rolami czy nawiązywania kontaktu wzrokowego oraz wspiera rozwój kompetencji społecznych. Stworzony przez autora i jego współpracowników program terapeutyczny obejmuje sprawdzone strategie zarządzania zachowaniem dziecka z autyzmem i rozwijania jego umiejętności oraz ocenę postępów. Niniejsza książka zawiera wiele praktycznych wskazówek dotyczących tego, jak dostosować dom czy gabinet terapeuty do założeń tej terapii oraz jak dobierać właściwe materiały. „Najlepsza terapia to taka, która jest tak dobrą zabawą, że dziecko nawet jej nie zauważa. Terapia z zastosowaniem klocków LEGO® wpisuje się w tę definicję”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 616.896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Książka stanowi kompendium informacji odnośnie integracji sensorycznej. Zamieszczone są w niej artykuły poparte badaniami oraz znajdują się dodatkowo narzędzia diagnostyczne ułatwiające przeprowadzenie obserwacji dziecka pod kątem problemów z integracją sensoryczną. Publikacja jest odpowiedzią na wzrost zainteresowania problematyka integracji sensorycznej. Kierowana jest do szerokiego grona czytelników: pedagogów ogólnych i oligofrenopedagogów, psychologów, terapeutów, rehabilitantów i fizjoterapeutów, logopedów, nauczycieli wczesnej edukacji, opiekunów i rodziców. W publikacji zostały opisane wybrane zagadnienia dotyczące rozwoju motorycznego dziecka, integracji sensorycznej. Czytelnik dowie się również o niepokojących zachowaniach uczniów w następstwie zaburzeń integracji sensorycznej, pozna przykłady zaburzeń integracji sensorycznej w szkole. W książce przedstawiono interesujący materiał dotyczący znaczenia dotyku w rozwoju małego dziecka. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.015.3 (1 egz.)
Czytelnia Działu Pedagogicznego
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 612 Czyt. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej